sobota, 24 października 2015

Wywiad z Przewodniczącym Samorządu Uczniowskiego



W nowym roku szkolnym 2015/16 wybory na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego wygrał z dużą przewagą Maks Sygulski – uczeń klasy IIC. 
Postanowiliśmy więc zadać mu kilka pytań.

Dlaczego właściwie zdecydowałeś sie kandydować na przewodniczącego Maczka?
Zdecydowałem się startować, ponieważ chciałem aby w naszej szkole żyło się lepiej zarówno nauczycielom, jak i uczniom.

Co zamierzasz zmienić w szkole? Czy masz juz jakiś konkretny plan działania na najbliższy czas?
W najbliższym czasie chciałbym aby w naszej szkole zaczęła funkcjonować skrzynka z uwagami, poczta walentynkowa, wyjścia całą szkołą np. do kina czy teatru, organizacja większej ilości zawodów sportowych i wybory "Miss i Mistera" szkoły.

Czy według Ciebie ta funkcja jest ważna i dlaczego tak uważasz? Jakie są twoje obowiązki?
Funkcja, którą obejmuję jest bardzo ważna i odpowiedzialna, ponieważ odpowiadam za dobro szkoły. Najistotniejszą sprawą jest godne reprezentowanie szkoły oraz uczniów. Do tej pory do moich obowiązków należy organizacja spotkań Samorządów Klasowych z Samorządem Uczniowskim oraz dobry kontakt z uczniami. Zajmuję się także sekcją informacyjną.      

Czy pełnisz te funkcje z przyjemnością? Jeśli tak, to co Cię cieszy?
Oczywiście, że tak, Rzeczą, którą najbardziej cenię w tej funkcji, jest kontakt oraz wszelka pomoc wszystkim moim szkolnym kolegom. Jestem otwarty na wszelkie skargi i problemy, w każdej sytuacji postaram się pomóc.

Jak sądzisz, dlaczego to właśnie Ciebie wybrano?
Myślę, że wygrałem dzięki dobrej kampanii i wsparciu przyjaciół. Jestem pozytywnie zaskoczony, że tak wielu pierwszoklasistów oddało na mnie głos, mimo tego, że mnie nie znali. Cieszę się, że tak wiele osób mi zaufało i powierzyło w znacznej części losy naszej szkoły. 

Czy jako przewodniczący jesteś inaczej traktowany w szkole przez nauczycieli lub uczniów?
Raczej nie. To, że wygrałem wybory nie oznacza, że jestem lepszy lub wyjątkowy. Staram się być dalej sobą i dobrze wykonywać swoją pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz